دولت‌مردان مهمان رادیو جوان می‌شوند

مهدی شاهرضایی قائم مقام و مدیر گروه دانش و اقتصاد شبکه رادیویی جوان ضمن گرامیداشت شهدای گرانقدر، شهید رجایی و شهید دکتر باهنر درباره برنامه‌های رادیو جوان در هفته دولت عنوان کرد: این هفته، به عنوان یک فرصت مناسب برای ارتقای شفافیت، ارتباط مؤثر بین مردم و دولت و بررسی دستاوردها و چالش‌های موجود در امور دولتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تصویر دولت‌مردان مهمان رادیو جوان می‌شوند

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی شاهرضایی گفت: این رویداد، فرصتی مناسب برای معرفی برنامه‌های جدید دولت، معرفی نخبگان دولتی و خدمات برتر دولت و ارائه گزارش‌های عملکرد دستگاه‌های اجرایی به مردم و رسانه‌ها است.

وی ادامه داد: در همین راستا رادیو جوان برنامه های متنوعی را در هفته دولت تدارک دیده است: برنامه جوان ایرانی سلام از چهارم تا هشتم شهریور به مناسبت هفته دولت هر روز با یکی از وزرا و استانداران به گفتگو خواهد پرداخت. برنامه «جوان ایرانی سلام» روز شنبه با سیدصولت مرتضوی «وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی» گفتگو کرد.

در این برنامه روز یکشنبه با عباس علی آبادی «وزیر صنعت، معدن و تجارت»، روز دوشنبه با احمد وحیدی «وزیر کشور»، روز سه شنبه با جواد اوجی «وزیر نفت» و در روز چهارشنبه با سپهر خلجی «رئیس شورای اطلاع رسانی دولت»، گفتگو خواهیم کرد. برنامه «جوان ایرانی سلام» هر روز از ساعت ۵:۳۰ الی ۷:۳۰ از شبکه رادیویی جوان پخش می شود.

وی افزود: در برنامه «کافه رادیو» نیز روز شنبه با صولت مرتضوی «وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی» و روز یکشنبه با رضامراد صحرایی «وزیر آموزش و پرورش» به گفتگو خواهیم پرداخت. شایان ذکر است برنامه «کافه رادیو» هر روز شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵:۰۰ از شبکه رادیویی جوان پخش می شود.

قائم مقام شبکه رادیویی جوان درباره دیگر برنامه های این شبکه رادیویی در ارتباط با هفته دولت خاطرنشان کرد: برنامه «جوونی مجاز» روز شنبه با عیسی زارع پور«وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات»، روز یکشنبه با محمدعلی زلفی گل «وزیر علوم، تحقیقات و فناوری»، روز دوشنبه با انسیه خزعلی «معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده» و روز سه شنبه با رضامراد صحرایی «وزیر آموزش و پرورش» گفتگو می کند. برنامه «جوونی مجاز» هر روز از ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه رادیویی رادیو جوان پخش می شود.

وی در پایان یادآور شد: ویژه برنامه «رو به جلو» در ایام هفته دولت میزبان وزاری محترم است که این برنامه به صورت ویژه و مشروح، عملکرد بخش های مختلف دولت را تبیین می کند. این برنامه امشب، ساعت ۲۱:۰۰ میزبان محمدعلی زلفی گل «وزیر علوم، تحقیقات و فناوری» است.

منبع: ایرنا

508188